Prensinannesii Estağfurullah nedemek (: ben 6 aylıktan taktırdım ama bencede boşuna para vermeyin ben 1 hafta sonra toparladım ilk 1 hafta çok kötü oldum ama sonra ağrı ya da bulantı falan kalmadı. Balon çıktığında napıcam diye düşünüyorum midem balona rağmen büyümüş olabilir çünkü