15 aylık kızım hiç bişey yemiyor 3 4 gündür eli ağzında zaten iştahsız bı bebekti genel sevdiği çorba yoğurt meyve suları yapıyorum evde geri kalan cignenebilecek şeyler yemiyor yemek yemiyor napcam bilmiyorum artık çok yoruldum yemek saati yaklaşınca panikliyorum güzelce yemesi gerektiğini anlatıyorum yok kiziyorum yemelisin diye yok napcam bilmiyorum sürekli meme istiyor benim gibi olan var mı ne yapıyorsunuz naptınız yada