27 aylık oğlum kelime dağarcığı baya var.Cisimlerin adını dili döndükçe söylüyor bazılarını anlamıyorum.2 Li cümleleri var mesela;anne gel,baba ver,anne kalk,baba aç,anne adda vs ondan hariç dediklerimi anlar yapar söylediklerimi tekrar etmeye çalışır ama çevredekilerin çocukları harika konuşuyor benim oğlumda dil geriliği mi var ?Adeda seti aldık onları yapıyoruz tv tablet telefon yok.Daha neler yapmam gerek mesela.