Ebru_hayat 28 günlük. Evde sadece zıbın giydiriyorum, klima da açıyoruz. Gece yatarken cam açık yine zıbınla ve üstü açık yatıyor. Dışarı çıkarken kısa kollu ve şort. Çorap hiç giydirmedim nerdeyse, doğum yaptığım günler biraz soğuktu o sırada giydirmiştim sadece. Böyle rahat ettiğini düşünüyorum