NilBensu merhaba annelik içgüdüsü çok üzülmüşsünüz normal ama canları acıdığı için ağlamıyolar. Genelde yabancıların dokunmasından, kişisel alanlarının ihlal edilmesinden dolayı rahatsız oluyolar bunu da ağlayarak belli ediyolar. Benim kızımın da damarları çok zor bulunuyor içinde iğneyi gezdirerek bulabiliyolar. Birinde çok ağladı mesela, diğer kan verişimizde benim kucağımdaydı babası da karşısında oyaladı onu ve hiç ağlamadı. 6 aylık aşılarında da hiç ağlamadı. Kanı alan kişisinin yaklaşımı tavrı, sizin gerginliğiniz hepsi etkiliyor bebişleri