Sevgiguveen Prenses-annesi1 anestol surup stresle sar yarım saat bekle canom evde yapcaksan eger :) butun uyusturucuların %5
Mlke301020 Prenses-annesi1 anestol krem var ağrı kesici bir krem birde soğuk spreyde uyuşturur ama aman kullanırsanız biraz uzaktan sıkın yakın olunca şiddeti acıtıyor
Benimoykum Prenses-annesi1 ah ah bende bir ay önce post açtım araştırdım kuaför arkadaşlara sordum ama el mahkum gittim kuaför e ağda mi oldum 😁 şimdi ikinciye gidicem ama hemen o kadar çabuk azaldı ki binde biri kadar acımaz 😁
Sevgiguveen Prenses-annesi1 tamamen acısını kesiyor dıyemem ama bıraz hafifliyor ben agdayla yapamıyorum dr eldıvenıyle tutup cekiyorum hızlıca :) o zman sıkıntı olmuyor :) Alıştım artık krem kullanmıyorum :)
Prenses-annesi1 Mlke301020 soğuk spreyi işk defa duyuyorum mantıklı aslında siz kullandınız mı acısı çpk olıyor mu
Mlke301020 Prenses-annesi1 yok ben kullanmadım sağlıkçıyım maç esnalarında darbelerde kullanırdık ağrı kesici özelliği var
Prenses-annesi1 Sevgiguveen ağdayla yapıyordum ben hamile kalınca sonraları zorlandım Jilet vurdum ağdaya dönmek istiyorum acısını unutunca şimdi korkuyorum yapmaya😂
Prenses-annesi1 Mlke301020 nasırımı yaktırmıştım o zamanda soğuk sprey sıkıp almıştı doktor nasırı. Denenebilir aslımda mantıklıymış ☺️ teşekkür ederim
Sevgiguveen bldk69828 evet kullanıyot normal doğum yapan ve sezeryan doğum yapanlara agrısı için cok zorlu gecenlere veriyorlar .