Bebek büyüdükçe gidecek sizde şaşıracaksınız çünkü yerlerinde durmuyorlar bebişkolar😀. Hamileyken 10 kilo aldım. Doğumdan sonra tartılamadım ama yedim süt olsun diye yedikçede şiştim.Tatlıya acayip düşkünüm sütlaç falan çok yedim çok severim. Geçen tartıldım hamile kaldığım kilonun altına düşmüşüm hem şaşırdım hem sevindim. Motive oldum daha da dikkat ediyorum ama emziren anne olunca insan yemesinden çok kısamıyor ama şunu söyleyebilirim ekmek tatlı vs süt değil kilo yapıyor😂 Anneliğinizin tadını çıkarın bebiş size çok yardımcı olucak zayıflamanızda zaten😇