Kızım bugün 48 günlük küvözden dolayı biberon alışkanlığı var. Şuanda çocuğumun kan kültür testinde üreme görüldüğü için antibiyotik iğne vurduruyoruz. Doğduğundan beri 4. Antibiyotik tedavisi. Geçen hafta bilrubin değeri 3.56 çıkmıştı o yüzden bende 3 saati geçirmeden mama veriyorum arada sütümü de sağıp vermeye çalışıyorum ama bir tek geceden sabaha bekleyince iyi çıkıyor. Her manada sonra kusuyor ve 90 lık hazırladığım çoğunu içmiyor 5 dk da mama biberonu bitiren çocuk yaptığım mamaları hemen bitiremiyor ben ne yapayım? Ne sıklıkla nasıl besleyeyim beni gün boyu toplasak 20 dk emmiyor zaten sütümü sıkınca bile nokta nokta geliyor emzirmeye çalışınca memeyle kavga ediyor ağlıyor çaresiz kalıyorum aç kalıyor diye 😔