Baştan beri sütüm yetersiz olduğu için biberon kullandım başta lansinoh kullandım meme reddi yaşadım sonra tomme tippe kullandım ondada aynısı oldu şimdi kaşık biberon kullanıyorum başta yadirgadi içmedi püskürttü ama baktı başka çare yok akitmadan içiyor artık kaşık biberon biraz sabır gerektiriyor o yüzden