ly35 defneesra ben 2 aydır yemiyorum. doktor yavaş yavaş açarız diyeti dedi. kafana göre sakın açma dedi 🙈
cutebabymom BurcuBrc > BurcuBrc Ben birkaç doktor gezdim ennson acıbadem de profesör gördü mukuslu kaka var demiştim. Tahlili yaptırdım gaita görünmüyor dedi hiçbir şey kesme normal devam et normal mama da verebilirsin dedi. Böyle yazmışsınız