Kzlarm37 valla benim bebeğimde siddetli reflü vardı hatta benim ki bildiğin fışkırtarak hortum gibi kusuyor Du her beslenme sonrası inanın yanımda 50 tane ağız bezi 7-8 kat kıyafetle gezerdim ama ek gıdaya geçince azaldı, 8-9 aylıkken de tamamen bitti. Bu arada kilo alımı her ay nerdeyse 1 kilo olduğu için doktorum sorun etme demişti o yüzden geçiyor yani Allahın izniyle 🤗