Prensesannesi38 ben 20 aylıkken göndericem. Oyun grupları zaten haftada 1 veya 2 gün ebeveynli oluyor 24 ay altında. Bence faydası olacaktır yaşıtları ile görüşüp oyun oynayacak. Ama bir arkadaşım 2 yaşını bir iki ay geçtikten sonra göndermiş ve o memnun kalmamıştı sebebi gönderdiği yerde çocuklar oturup sıralarının gelmesini beklemeliymiş o ortamda ama o yaş grubuna uygun olmadığı için hiç memnun kalmamış. Yani çocuklar hepsi bir şey kurcalıyor eğitmenler ise oturup sırasının gelmesini istiyormuş. Böyle bir şey küçük yaş grubunda mümkün değil zaten. Ben psikoloji merkezinin açtığı bir oyun grubu ile görüştüm tamamen çocuk odaklı güzel bir bilgilendirme yaptılar beğendim göndermeye karar verdim.