Kbr0204 Egzamalı bebeği olan anneler günlük cilt bakımını nasıl yapıyor, hangi ürünleri kullanıyorsunuz ? Hergün banyo yaptırıyor musunuz ?
Ogulcan Kbr0204 canım 8.5 aylık bebeğim denemediğim ürün kalmadı son olarak topicrem denedim çok şükür geçti şimdi şimdi vücut bakımına onu kullanıyorum mustela gibi bi marka oma ondan biraz daha pahalı canım
ikitostikannesi Kbr0204 bütün herşeyini bioderma kullanıyorum çok kuru çünkü bide doktorumuzun verdiği kremi sürüyorum bazende süt alerjimiz vardı egzama olmuştu 😔
Fatma13_ Egzama yok ama kuruyor ciltleri çabuk. Mustela nın losyonu nu ve yağını kullanıyorum. Banyo sonraları şart, banyo yaptırmasamda akşam uyumadan önce üst baş değişikliğinde birinden biri ile masaj yapıyorum. Doktor ne önerdi egzama için?
Kbr0204 Fatma13_ biodermanın atopik ciltler için kremini önerdi kurudukça gün içinde sadece onu kullanıyorum. Eklem yerleri göğsü yüzü hep egzama oldu yavrumun. Alerji için test yapılacak bu hafta
Fatma13_ Kbr0204 benim cilt öyle problemli.. 20 li yaşlardan beri bebek duş jeli kullanıyorum, sık yıkamak da pek iyi gelmiyor aklınızda bulunsun. Tabi ki yıkayacaksınız bebişi bol yağ kremle kurumayı engellemeye dikkat edin banyo sonraları. Allahım kolaylıklar versin 🤗
Kbr0204 ikitostikannesi şampuanı da değiştirip biodermanın aldım bende. Sürekli şampuan kullanmıyorum zaten vücudu içinde. Doktorunuzun verdiği krem kortizonlu krem mi ?
Kbr0204 Fatma13_ vazelin kullanılabilir mi acaba sizde de olduğu için sormak istedim. Doktorumuza da danışacağım da. Çoğu blog da banyo sonrası vazelin kullanımı görüyorum.
Fatma13_ Kbr0204 vazelin tavsiye etmem, petrol türevi. Bepantol ve mustela ciltte hemen emiliyor. Bizzat benim kendime yıllardır kullandıklarım bunlar.
ikitostikannesi Kbr0204 evet locoderm ama cok sıklıkla uygulamıyorum vucut ıcın bıodermanın var ayrı kullanıyorum bıde kremı var kafasına mustela kullanıyorum