Aselinannesi0655 Kızlar sağlık ocağından vegaFeron kan damlasını verdiler Ama kullanmıycam ocean kullanıcam . Ocean kullanıcam oceanı nasıl kullanıyorsunuz kızım 6650kg
Buse60 Aselinannesi0655 canım ben bestiron kullanıyorum vegaferonu bende kullanmadm kabızlık yapıyor diye
Merveceylan Aselinannesi0655 canım sağlık ocağınınkini kullanmamakla enn doğru kararı vermişsin. Oceanın ben D vitaminini kullanıyorum,kan damlası olarak yani Demir olarak da doktorumuz Bestiron damlayı verdi. Senin de aklında olsun.
Aselinannesi0655 Buse60 evet canım bana da öyle dediler. D vit ocean kullanıyorum kan damlasının da ocean microfer olanını alıcam
Buse60 Aselinannesi0655 bende d vitaminini sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum ama demir damlasını bestiron kullanıyorumm
Aselinannesi0655 Buse60 paraben var onun içinde kuzu kabızlık yapıyor huzursuzluk ce uykusuna da çok etkisi var
Buse60 Aselinannesi0655 bana verdiğinde yazmio cnm kızım 6 aydır kullanıyo bişey yapmadı demir kan damlası bestiron kullanıom
Buse60 Aselinannesi0655 1 çay kaşığı calpol ver canm yarım saate düşer keşke aşıdan hemen sonra verseydiniz ateş ve ağrı yapmazdı bizim doktorumuz öle dedi ve öle yaptm hiç sorun yaşamadım cok şükür
Aselinannesi0655 Buse60 hemen verdim kuzum aşı oldu eve geldik verdim areşi oldu yine vereşm gece çok huzursuzdu