Aselinannesi0655 Kızlar 4. Ay aşısına gittik sadece iki bacaktan yaptılar koldan da bi tane yapılıyordu
Aselinannesi0655 Yasemin38 2. Ay aşısıyla aynı demişlerdi de 3. Aysa koldan da yapıldu kafam karıştı.
Yasemin38 Aselinannesi0655 doğumda ve 1.ayda hepatit b yapılıyor 2.ayda BCG / DaBT-İPA-Hib ve KPA 4.ayda da DaBT-İPA- Hib ve KPA
Aselinannesi0655 Yasemin38 kusura bakma ya biraz agladı da 3.ay yazmışım yanlışlıkla 4. Ay da da koldan yapılacak sandım
YazarAnne Aselinannesi0655 bacak yazacaktım düzenlemeye çalıştım ama yazmışım bir kere şimdi düzenleyemedim 😂
Aselinannesi0655 Yasemin38 cok saol canım. Vişey daha sorucam gerçi bi post daha açtım bakabilir misin
Yasemin38 YazarAnne tamam canım karıştı biraz😊evet rota 3.ve 5.ayda oluyor diğer aşılarla denk gelmediği için bu aylar tercih ediliyor