14 aylık kızımın derisinde döküntüler oluştu. Nezle gibi burnu akıyor ve boğazı kızarık gibi. Ateş vs yok. Başına gelen var mı acaba? Klima mı çarptı üşüttük mü şüphem bu yönde ama döküntü neden oldu isilik mi bilemiyorum. Doktora göstermeden size danışmak istedim kızlar