Ayrıca bebekler kustuklarında sinüslerine de dolanları hapşırarak çıkarıyorlarmış, ben de üşüyor diye korkuyordum arka arkaya 4,5 defa hapşırıyordu. Öksürmesi de genelde ağladığında boğazda mukus oluşmasından hala devam ediyor ara ara. Hatta kusarak çıkarıyor o mukuslu.