Ya du 2 3 gündür öncesine kadar benn otururken emzirdigim cocuk gitti sanki simdi yerine başka birisi gelmis gibi illa ilk emmeyi ben ayaktayken 2 dk falan duruyorum memeyi kavradiktan sonra oturuyorum koltuğa öyle emiyor böyle durum yaşayan var mı ya