Musam bizi biogaia kurtarmıştı. Her damla her bebeğe yaramıyor ama. Sab simplex kullandık ilk, o hiçbir işe yaramamıştı. Zaten gaz damlası önerilen bir şey değilmiş, sonradan öğrendim. Probiyotik olan damlalar kullanılmalıymış. O yüzden bence biogaia deneyebilirsiniz.