Deletedmom0099 günaydın kızlaar; philipsin en uygun fiyatlı süpürgesini kullanıyodum ama artık 6 yıl oldu doğru düzgün cekmiyor, bu modeli buldum. kullanan var mıdır tavsiye eder misiniz? yada 1000 liraya kadar başka öneriniz var mı?
Miniknur Benimki bu. İyi düşmüş valla :) memnunum. Bir sıkıntı yaşamadım. 3,5 senedir kullanıyorum. Sesi de az. O yüzden bazen çekmiyor sanıyorlar☺️ Ama miss gibi çekiyor