Alya88 bazı çocukların alışamadığı söyleniyor ama uzun vadede zor da olsa alışırlar diye düşünüyorumz Benim size nacizane tavsiyem öncelikle siz rahat ve net tavırlarda olun. Asla durmayacak diye panik yapmayın. Onun sevdiği ve sakinleştiğini şarkıları müzikçalara yükleyip sesini açın. Yanınıza en sevdiği oyuncakları alın. Arabada çocuk varken klima açılmaz görüşüne uymayıp çocuğa doğrudan gelmeyecek şekilde olabildiğince serin tutun. İlk etapta bozuk yollarda gezin biraz, o sersemlik uyuyorlar. Birkaç uyumadan sonra sadece binerken sorun yaşarsınız diye düşünüyorum. İlk etapta yarım saatlik aralıklarla (hatta belki katılmalı ağlamalarda) daha sonra süreyi arttırarak molalar verin. Net tavrınızı korumak için araç hareket halinde iken kucağınıza almayın. Kucağınıza almanız gerektiğinde çekin sağa hep birlikte inin ve her seferinde gezerken orada durması gerektiğini anlatın. Anlamaz demeyin, hareketlerden bile anlıyorlar. İnşallah alışır size de yolculuğun keyfini sürmek kalır.