Diş çıkarıyor zannediyordum belki de yine öyle ama anlayamıyorum kakasını yapıyo günde 3 kez öyle aşırı cıvık değil normal bugün sabah da durduk yere açken öğürdü bir kaç kez kahvtosını 5. 6. Kaşık yedikten sonra da kustu acaba üşütmüş müdür mide bulantısı için bişey verilebilir mi başına gelen var mı arkadaşlar