Ayazinannesiseyda Merhaba arkadaşlar canım çok acımya başladı doğumdan sonra basur oluştu hormonlardan dolayı normalmis siz doktora gittiniz mi başınıza geldi mi
Tazeanne3434 Ayazinannesiseyda malesef bende de aynı durum var yıllar öncede vardı geçmişti hamilelikte olurum diye korkarken doğumdan sonra oldu krem falan kullanıyorum hafifliyor en azından birde papatya çayı çok iyi geliyor
EfEce Ayazinannesiseyda bende de oldu ne ağrılar çektim. İki yıldır hala iyileşemedim ama eskisi gibi ağrımıyor. Allah yardımcın olsun. Kabız olmamaya bak
Paradiseeeee Ayazinannesiseyda bende de doğumdan sonra büyük abdest yaparken kanama oluyor agrı yok öyle ama hemoroid oluyor sanırım zeytin yağ içmek gerekirmiş zamanla geçicek inşallah