Aselduru88 ben verdim hatta 9.aya yaklaşırken verdim. Çünkü 9.ayda ilave doz kızamık aşısı var. Aşı yumurta beyazına yada yumurtaya alerjisi olanlara yapılmıyor öncesinde ebeler denemesini söylüyor o nedenle verdim.başlarda pankekin içine tam yumurta koydum denedim, sonrasında yoğurt çorbasını tam yumurtayla denedim bir problem olmayınca omlet yapıp direk verdim