Merhabalar kendi doktorumuza götürdüm bir sürü kan testi yapıldı , sonuçlarda hiçbir sıkıntı çıkmadı bunun dışında ben ve eşim de biraz teteleklik var kuzenlerimiz de doktor onların aracılığıyla da 6 tane içinde kalp doktoru, çocuk doktoru ve dahiliye uzmanlarına gösterdik sonuçları hiçbirisi bir sıkıntı görmedi sonuçlar da da çok şükür. Fakat içinizde hala bir şüphe varsa çapa ya çocuk hemotolojisine götürün dediler ve konuştuğum bir çocuk doktoru bazı bebeklerde mongol morluğu sonradan da oluşabiliyor 1 yaşına kadar geçiyor dedi.Morluk lar ise hala duruyor fakat ne bir azalma ne de bir çoğalma var Allah hepimizin yardımcısı olsun çocuklarımızı korusun.