Semrakrbck günaydınlar bende suyu dolduruyorum kol dirseğini kovaya batırıyorum yakmıyorsa tamamdır şimdi derece aldım onunla ölçüyorum ama gene benim sitedekiler aynı ölçü işte sen çok kaynarmış olabilirsin suyu bazı insanlar sıcağı pek hissetmez ondandır derece almanızı tavsiye ederim varda öyle bi durum geçen kaynanam geldi çocuğu yıkıcıktı suyu ayarları getirdi bi baktım su kaynat dedim napuorusn çocuğu haşlıycan yo normal diyo 😂 eli sıcağa alışıkmış hamur bile kızartırken Eliyle çeviriyor düşün bek alışık sıcağa anlamaz o ben bakmasam haşlanmışto oğlum