Kızlar doğum yaptığım gün başladı bu terleme ve kokma olayı. Ödem atıyorum dedim ciddiye almadım. Daha sonra emziriyorum emzirirkende terleme normalmiş dedim ciddiye almadım. Fakat bebeğim 10 aylikti emzirmeyi bıraktım. Simdi 19 aylık ve ben aylardır leş gibi kokuyorum 😬 yaz kış demeden bu ter kokusu var sürekli duş almam lazım sabah akşam. Duş alamasamda gün içerisinde sürekli üst değiştiriyorum ama ne fayda 😬 benim gibi olanlar ve buna çözüm bulmuş veya doktora sormuş olanlar var mı? Ve benim hala göğuslerimden sıkınca 2 3 damla Süt gelir bu sebeb oluyor olabilir mi ne olur bana birsey deyin eşim benden soğuyacak bu gidişle 😬😬