Normalde uykuyla fazla problemim yoktu, akşam 8 de uyurdu gece 2-3 kez uyanırdı emip geri uyurdu hiç gözünü açmadan. Son 3 gündür gece uyanıyor, emiyor ama busefer uyumuyor hemde 3 saat boyunca!!! dönüyor, oynuyor kendi kendine ses çıkarıyor dişini kaşıyor vs ama asla asla uyumuyor. Tanıyamıyorum bebeğimi. 3 gün sonra 5 aylık olacak, dişleri kaşınıyor ama ağrısı fazla değil yoksa ağlardı. ağlamıyor ama uyumuyorda bunun sebebi ne olabilir? hiç böyle yapmazdı lütfen yardım edin :( gecici bi durummu? şimdiye kadar hangi rutinleri uyguladıysam onu yaptım, değişiklik yok ama 3 gündür sanki bambaşka bir bebek oldu