Canım kızım, 15 ay 5 günlük genelde fark ediyorum bir yere gittiğimizde çok şımarıyor evet hoşuma gidiyor ama fazlası olunca gözüme batıyor. Asla evde kısıtlamıyorum kendine zarar vereceği şeyler dışında hak veriyorum yavruma ağladığında sinirlendiğinde inada bindiğinde Allahın unuttuğu yerde oturuyorum gerçekten öyle şehirden uzakta köyde çok aktif ve sosyal bir bebek hamileliğim doğumum ve geçen şu zaman kadar hep gezdik gezdirdim yavrumu tabi coronayı hesaba katarak kısıtlı yerlere gitmişimdir anneme babama kayınvalideme onların dışında çok nadir.. son 2 haftadır birşeyleri ağlayarak yaptırmaya başladı ben ne kadar dikkate almasam da bu sefer krizlere giriyor daha çok ağlıyor kızıyorum bazen çünkü sabrım yetmiyor herşeyiyle ben ilgileniyorum ama herşeyiyle babası sadece kapının önüne çıkarıyor enerji atsın diye.. Atak dönemi nasıl hesaplanıyor bilmiyorum açıkcası başlıkta da olduğu gibi biz biraz erken mi girdik atak dönemine çünkü kafayı yemeye ramak kaldı uykusundan uyanıp anne hav hav diye ağlıyor gecenin bir vakti ben sana köpek nerden bulam annem ben hav hav olayım diyorum onada tav olmuyor 😒 benim yavru ceylanım mı sıkıntılı yoksa ben mi