İyi geceler anneler. Kızım 19 aylık doktoru artık süte alıştırıp mamayı bırakmamız gerektiğini söyledi. Biz de akşam yatmadan biberonda mama veriyoruz. Geçen gün biberona süt koyup verdik mama tadını almadığı için bıraktı hemen içmedi. Sonra bardakta pipetle vs nasıl denersem deneyeyim asla içmek istemedi. Alıştıranlar var mıdır nasıl yaptınız yardımcı olur musunuz