Sedaaadefnee benim kızım 36 haftalıkken doğdu doğduktan sonra bir kere gördüm sonra hem solunum sıkıntısı vardı hem kalsiyum düşüktü ve pisliğini yutmuştu 2,3 hafta küvezde kaldı sonra kalbind3 üfürüm var dediler küv3zd2n çıkınca kalp doktoruna gittim kontrole tekrar bir yaşadığında gidecez 6 aya yada 1 yaşında kapanır dedi bakalım inşallah kapanmıştır şuan kızım 6 ay 10 günlük inşallah bebeğini sağ salim kucana almayı nasip etsin rabbim çıkunca bol emzir sarılık olmasın biz 1 gecede sarılıktan kaldık… g3çmil olsun