2 ay 7 günlük olduk başta sütü çekerek veriyordum emzirmek için çok uğraştım bir kaç gün çok güzel emdi ama sorun emiyor 2 dakika geçmiyor ağlamaya başlıyor biberonla veriyorum onu da almıyor alsa da 20-30 ml gazdan dolayı mı yemiyor kafayı yemek üzereyim 😢🤯günde 3 bez değiştiriyorum yarın doktoruyla da görüşeceğim 2 aylık bebeklere kaç ml mama veya anne sütü veriyorsunuz