Zeynep04
ben nuk’unkini kullanıyorum, o yüzden yorum yapamıyorum.. Nuk’unki kesinlikle akıtmıyor ve zorluyor istersen onu da deneyebilirsin, bebeğim 2 ay 20 günlüktü ne olsa 3 aya az kaldı diye onu almıştım.. İşe yaradı diyen çok kişi var, ben çok zorlandığı için kıyamadım istikrarlı davranmadım, ama zaten günde bir kez ise sende daha çok işe yarayabilir, dene bence..