momandid 2. Ayda verem aşısı yapılıyor, o da temas yada su değmesi sonucu verem mikrobu artacağından riskli oluyor o sebeple 3 gün duş ve seyahati, üzerine fazla teması yasaklıyorlar. Bunda öyle bir risk var mıdır bilmiyorum, Siz yine de yarın hemşireye sorarsınız yanlış yönlendirmiş olmayayım. İyi geceler, şimdiden geçmiş olsun