Selam kızlar. Demin Bi arkadaş post açmış ondan sonra bende uyarı mayetinde açmak istedim. Doğumdan sonra kokan terime çare ararken karbonat sürülmesi önerildi. Neyse 1 hafta denedim gerçekten ter kokusu sıfıra indi. Ama 1 hafta sonunda koltuk altımda bezeler çıkmaya başladı. Çıban heralde dedim ciddiye almadım. Sonra çoğaldı. Çıkıyor sönüyor farkli farklı yerlerinde. Çıktı mı da 6 7 tane çıkıyor 2 koltuk altımda da. Sonra korktum hastaneye gittim kopek memesi teşhisi koyuldu. Antibiyotik kullandım. Fayda etmedi. Araştırmaya özele gittim hepsi Antibiyotik verdi ama yok 6 ay oldu hala çekiyorum. Çünkü çok ağrılı ve acılı geçiyor. Emzirmeyi bırakıp yüksek dozda Antibiyotik kullanılması gerektiğini söylüyorlar. Ama çocuğuma kıyamıyorum. Yine geçirmezse cerrahi operasyon gerecek. Lütfen karbonat kullanmayın ve önermeyin. Hiç duymadığım birsey geldi başıma. Söylemek istedim.