sbm23 Kızlar, dogumdan sonra 10. ayda regl oldum. İlkinde bir sorun yokken ikinci reglim dahaönce hiç yaşamadığım şekilde yoğun geldi. Hasta bezi kullandım beş gün. Bu durumu yaşayan var mı? Doktora soran?
Ohaezgi sbm23 ay benimde regl ilk geldi şimdi 1 ay gecikti yarın gebelik testi yapcam acayip tırsıyorum inş hamile değilimdir
Karhaf Ohaezgi senin allahtan 1 gün gecikmiş benm 1 buçuk ay olmuştur bile gelmeyin suan adet olacam gibi şiddetli kasik agrim var kan testi verdim gebelik yok dendi
Ohaezgi Cagla_34 allahım benimde negatif olur inşallah yaaa inşallah sadece düzensizliğinden gecikmiştir kızım daha çok küçükkk
Grupyildizi Bende 10 ay sonra olmustum benimde ikinci reglide cok yogundu hemsireyi aradim ve normal adet olma donemi uzun surdugu icin duzenegirer dedi 3 kez sonra azalma yasandi endiselenme
Karhaf Ohaezgi bende 10 taneye yakın evde kendim yapmıştım negatifti icik rahat olmadığı için gittim sağlık ocağında kan verdim orda da negatif cikti icim rahayladi ama hala daha tık yok yani adetligimde
Karhaf Ohaezgi evet ama 8 ay oldu doğum yapalı 40 im çıkar çıkmaz adet olmaya başladık bu zamana kadar sadece 1 2 gün gecikiyordu somdi daha çok gecikti stres ve havalardan sanırım sezeryan doğum yaptım
Ohaezgi Karhaf bende sezaryen yaptım emzirdiğim için regl hemen gelmedi kızım 3 aylıkken bıraktı memeyi ozaman hemen geldi ama bu ikinci hala gelmedi