Deletedmom27337 inanın ben de takmamanın yollarını arıyorum. O kadar rahatsız edici ki. ☹️ Adet kabı deneyimim bile oldu ama o bana pedden daha rahatsız edici geldi, bi de hijyenik değillermiş gibi hissettirdi o yüzden tekrar ped almaya başladım.
Deletedmom_36 likilikom ben de aynen böyle düşünüyorum. Hatta kızıma kullandığım bezde de ilk önce incecik olmasına dikkat ediyorum. Ben şuan regliyim mesela, bayılıcam 4 gündür hele bu sıcaklarda hiç çekilmiyor.🥲