prensler_-_ benim de öyle eşim istedi diye sezaryen oldum herşey normal gidiyordu. Doktoruma ikinci normal olsun dediğimde artık tehlikeli risk almanı tavsiye etmem demişti 😕 zaten düşünüyorum da o yönden de haklı şöyle de haklı. Alta da dikiş atılıyor kesik yapılıyor. Karnımdan kesilmişken bir de alttan kestirmek çok manasız bundan sonra. Ama sezaryen olmasam keşke hep normal doğum yapsaydım 🙍🏻♀️