meraklibiranne cok cok iyi anlıyorum aynı yollardan geçtim o zamanlara geri donebilseydim sadece kendime daha sakin kalmam gerektiğini soylerdim. Çünkü inanın bebekler biz stres yapınca, üzülünce, korkunca hissediyorlar. Bebegim ağlardı, ben ağlardım, bebegim daha çok ağlardı; ben daha çok ağlardım bu sekilde kısır döngü olusmustu. Koligin tek çaresi zaman, ataklardan kaçış yok malesef ama geciyor, gececek. Bunun geçici bir surec olduğunu aklınızdan çıkarmadan bebeğinize iyi gelen, onu rahatlatan seyleri bulmaya çalışın. Mesela pilates topunda hafif hafif zıplamak benim bebeğimin gazına iyi geliyordu.