Merhaba anneler,
Kızım 14 aylık ve 1 2 haftadır yanak içinde beyazlıklar var derisi kalkmış soyulur gibi
Pamukcuk değil bana göre çünkü dilinde değil ve dağılmış durumdada değil.
Sadece 2 yanağın içinde ve hani yanlışlıkla ısırdığınızda olur ya böyle beyaz bi yara, o cinsten.
Böyle bir durumla karşılaşmış olan var mı aranızda acaba?
Sadece emiyor ek gıda alıyor