Mery1920 Merhaba anneler kızım 6.ayı yeni bitirdi bugün tam 7.aya girdi kilosu 7 kilo 😔 sizce normal mi çok üzülüyorum bu duruma sağlıklı olsun da kilosu çok olmasa da olur diyorum ama bi yandan da üzülüyorum. Doğum kilosu 2600 doktorlar doğum kilosuna göre normal diyor ama çok çok küçük Kızım daha oturamıyor desteksiz. Yürüteç de güzel yürüyor ama geri ileri falan. Dişi de henüz çıkmadı
Hsrtgndz Mery1920 normal bence çünkü benim bebeğim o ayda 7200du ve benim bebeğim 3520kg doğdu takilipta kendinizi üzmeyin tamemn desteksiz olarak benim oğlum 7.5aylikken oturdu 9aylikkende emekledi
Bebegim_28 Mery1920 çok normal 🤭kızım 2 kilo 900 gram doğdu. 6 aylıkken gittik kontrole 7 kilo 100 gramdı. Yaşına geldiğinde kilosunu 3 katlanması gerekiyor. Mesela kızım 2 kilo 900 gram doğdu 3 kilo diyelim. 1 yaşında 9 kilo olması lazım şuan 7 ay 24 günlük 7 kilo 600 gr civaıydı en son
Mombaby123 Mery1920 canım d9gum kilosu bizimkiyle aynı bizde 7 aylıkken o kadardı üzülme büyüdükçe kilo alımı da yavaslar
AgentMom Mery1920 8 aylıkken 7200 dü şuan 10 aylığız bu hafta bakalım ne kadar aldık. Sağlıklı ise gerisine takılmayın her bebek kilolu olacak diye bir kural yok
Morfrenk Mery1920 2750 doğum kilosu, 3 gün önce 7600 dedi doktor. Zayıf sanki dedim, obez mi olsun dedi.. Acele etme, bebekler ansızın yapıyor oturmayı, dönmeyi vs. Yürüteçte çok zaman geçirtme ama yine de😊
arzunur Mery1920 benim kızım bugün 7 aylık oldu tam 7 kilo şuan. Doktor kilosu normal bu aylarda az alırlar zaten dedi. 3.350 doğmuştu. Mesela benimkide tam basmıyor desteksizde oturamıyor ama diş çıkardı 2 tane 1 ay önce. Her bebek farklı işte gerçekten. Doktorun ne dediği önemli 😘
Rikaa Mery1920 her bebegin gelisimi farklidir eger siz ve esiniz minyonsa bebekte minyon olur gayet normal
Fatmabkdmr Canım kilolu bebek sağlıklı bebek anlamına gelmiyor öncelikle. Kilosu gayet iyi. Sen sağlığına bak iyi mi çok şükğr iyi. Benim kızımda 10 aylık ama 9 kilo. Çok şükür sağlığı yerinde. Önemli olan bu
Mery1920 Teşekkür ederim hepinizin yorumunu okudum .Evet ben minyonum eşim pek sayılmaz ama ben minyonum :) hamileyken doktorum demişti zaten annesi bu da senin gibi minyon olcak diye aslinda kimsenin çocuğuyla kiyaslamiyorum ama çevrem küçük küçük diye söylenince üzülüyorum ister istemez.. çok şükür sağlığı yerinde Rabbim herkese sağlık sıhhat versin. Az az dönüyor yere koyuyorum yürüteçe de en fazla 15 dk koyuyorum dk tutuyorum. Yavrum daha küçük kemikleri ağrır diye kıyamıyorum çok tutmuyorum. Bi doktor bana da demişti obez mi olsun ne istiyorsun diye :)) hepinize teşekkür ederim güzel anneler içim rahatladı sağ olun.
Bgmbgmbgm Mery1920 yani her bebeğin gelişimi kendine has. Yani benim bebeğim de 16 aylık ama 9.5 kilo. Ama mesela persentil tablosuna göre baktığında doktor, kendi çizgisini sürdürüyor büyümede. O yüzden sıkıntı yok yani. Diş konusunda benim kızım 9.5 aylıktı ilk dişi çıktığında:) çok takılmayın😊 zamanı gelince çıkıcaktır o da🌸
Canan27 Mery1920 benim bebeğimde bugun 7 ye girdi ve hala 6.600 gr çok minik boyu iyi maşallah 66 cm. Ama ne baba ne ben ince uzun değiliz standartkardayız. 2 aydır mama alıyor beni bıraktı 1 aydır da ek gıda Ama doya a kadar değil tabikide. Her ne kadar beden olarak geri den gelse de beyin gelişimi olarak iyi givi maşallah 1 ay oluyor destek siz oturalı. Bebekten bebeğe değişiyor. Ilk kızı. Beden olarak çok iyiydi Ama oturması 7 ay sonunda oldu tamamen. O yüzden herşeyin başı saglık.