neden anlamiyorum 10 dakka gulusup oynarken bi anda degisip mizmizlanmaya basliyoe.2 bucuk ayliktan beri meme emerken aglayip bagirmalar geri itip kendini ciglik vigliha agliyor.aslinda emmek istiyor ama emdigi anda agliyor.kilo alimi guzsl sutun yeterli ama emzirmek travma oldu bende artik.kucagimda guc bela uyuturum yeriene koyarim aglar.oyun oynatiyim derim hemen sklip agliyor.cok mu mutsuz bi kizim var ben mi yaptim boyle anlamoyorum.kendimi suclamaktan bunaldim artik.kucagima alsam sevip opmek icin yine agliyor asla cok sklmaua gelmiyor.nedir derdi o kadar mutsuzum ki ben ona sevgimi verdikce ve hala huysuzligunu gordukce anneligimi sorguluyorun