Herkese merhaba, zor bir durum içerisindeyim benim gibi olanlar muhakkak olmuştur önerilere ihtiyacım var.2 yaşında bir kızım var bir türlü emzirmeyi sonlandıramıyoruz kötü bir şekilde bıraktırmak istemiyorum güzellikle olsun istiyorum 😊 ama maalesef başaramıyoruz. Onu üzmeden bunu nasıl başarabilirim önerisi olan 🤷♀️