THY de çalışıyorum canım onu bavul içinden cikarabililer ,bu nedenle aynı bebek arabalari gibi oversize bölümünden alıyorlar o tarz şeyleri yani bagaja verdiginizde oversize etiket giriyorlar indiginiz yerde yönlendiriyorlar oradan alıyorsunuz en son böyleydi ,bayagidir doğum iznindeyim degismediyse en son bu şekildeydi .