Jojoanne16 Merhaba anneler oğlum pişik oldu , ne yaptıysam geçiremiyorum birde üstüne daha çoğaldı .. sizin deneyip memnun kaldığınız ürünler var mı ? bübcen , sudokrem , travazol haricin de . Teşekkür ederim şimdiden 🌺
Melekbeyaz Jojoanne16 saf zeytinyağı denediniz mi bir müddet poposunu açık bırakıp hava alsn arada Birakin travazol denemismiydnz
mihrosum Jojoanne16 bubchen zaten bir ise yaramıyor. İlk onu almıstım ufacık pıslıgı bile gecmıyor direk attım. Hıc kullanmadık. Bepanthol cok ıyı
Arenn Jojoanne16 geçen ay oldu aynısı kanamaya başladı o derece pişti ilk defa bezini değişmek bile çok zordu ağlıyordu 25 aylıktı bu arada ben hep hamazinc sürüyorum(dr önermişti eczaneden 13 tl lik bir krem) sarı kantaron yağı da sürdüm üstüne sabah bi kalktı pişikten eser yok şok oldum
eda-bahar Jojoanne16 canim onceligin bebegin poposunu ilik su ile yika havalandir sonra bepanten sur benim oyle gecti
Jojoanne16 Melekbeyaz zeytin yağı da denedim travazol kullanıp altını açık bırakıyorum ama giderek çoğalma var , pişik olduğun dan beride sadece yıkıyorum hiç ıslak mendil kullanmadım .
Cemros Jojoanne16 bebeğim doğduğundan beri desitin adlı pisik kremini kullanıyorum.mor renkte olanını.icerigi temiz.kullanilabilir bir urun.memnunum. bir iki kullanımda hemen geçiyor pişiği
Eymencvk Jojoanne16 aynısı oğlumda oldu madecAssol ve trosyd kulladk bi bu geçirdi 3 gün içinde bi deneyin doktornza danışıp
zeytin8899 Jojoanne16 sakın zeytinyağı sürmeyin, doktorlar şiddetle karşı çıkıyor. Aynı durumu belirgin de yasadım ve yazdığınız kremler dahil daha bir çok krem kullandım. Hametan Mavi kutu iyileştirdi oğlumun pişiğini, tavsiye ederim. Bir de Islak mendil değil pamuk kullanın alt temizliğini yaparken ve havalandırın poposunu mutlaka
Muverrih Jojoanne16 Benimde ishal oldu kızarmaya, kaşınmaya başlayınca hemen bebek pudrası döktüm. Normalde sudocrem kullanıyorum ama zaten sürekli ıslanıyor kuru kalmasi gerekiyor kremler iyice kötü yapmasın diye korktum. Çok bilgili anneler gelmeden 😂 evet biliyorum akciğere zararlı doktorlar önermiyor benimkide önermiyor ama dikkat etmesi zor değil poposu nerede agzi nerede sonuçta. Ama hiç ne pişik yaşadım ne kızarıklık oldu doktor bile şaşırdı o kadar ishale pişik olması lazımdı diye.