Kızlar oğlum 1 yaşında ve hesapladım atak haftasındaymış böyle tavırları çok değişik sürekli ağlama nöbetleri geliyor beni bırakmıyor istediği olmayınca kafasını felan geri atıyor ilk defa böyle oldu tatile geldik akrabalarımıza şuan hala tatildeyim endişelendim açıkçası ne yapabilirim sizler de de böyle oldu mu