Baharinannesi gaz için ayak bileğime taktım, 7 ay gazdan kıvrandı yavrum. Diş için boynuna taktım 16,5 aylık oğlumun 16 dişi var, her dişte ayrı eziyet çektik. Kolye orijinal mi değil diye internette bulduğum bütün testleri denedim, eminim orijinal olduğuna ama hiç işe yaramadı. 🤷🏻♀️ Sırf görüntüsünü sevdiğim için hala takıyoruz.