Omerali_gunlugu Evimin sultanıdır o 🙈 Çocuğumun ateşini onunla düşürüp,soğuk algınlığını Allah’ın izniyle sayesinde atlattık. (3 yaş)
Bebeğimin de burnuna damlattım (5 ay)
Hastalık durumunda her sabah 14 gün, 1 çay kaşığı şeklinde veriliyor.
Kendim de sedef yaralarıma kullanıyorum.
🤍