Merhaba hayırlı olsun sağlıkla büyütün inşallah. 1.5 saat aralıkla emziriyordum ben bizde hafif vardı gerçi ama. Bütün söylenenlere ek olarak çenesinin altıyla oynayın birde kürek kemiğine bastırın ovar gibi yapın bunun çok etkisini görmüştüm uyandırırken. Umarım tez vakitte normale döner değerleriniz. Bol emzirmeli sağlıklı günler🌸