Arkadaşlar bebeğim 2 aylik haftaya uçakla yolculuk yapacam bebeğime mama vermeyi düşünüyorum normalde emziren biriyim ama zor olacağı için mama al.am gerek şişede aptamil hip mama gördüm sivi halde aranızda kullanan oldu mu onlardan almam mantıklı olur mu acaba bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?